ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII

EWALUACJA

   Końcowe efekty waszej pracy zostaną ocenione według poniższej tabeli. Ocena będzie ustalona w oparciu o sumę zdobytych punktów:

                                       16 punktów ~ celujący
                                13 - 15 punktów ~ bardzo dobry
                                10 - 12 punktów ~ dobry
                                  7 -  9 punktów ~ dostateczny
                           poniżej  6 punktów ~ dopuszczający 



TABELA EWALUACYJNA


    
Wymagania
Poziom podstawowy
1 punkt
Poziom rozszerzający
2 punkty
Poziom dopełniający
3 punkty
Poziom wykraczający
4 punkty
Wyniki wyszukiwania informacji (ilość i jakość wyszukanych informacji oraz zgromadzonych materiałów) Zgromadzono niektóre wymagane materiały i informacje, jednak ich ilość  nie wystarczający do realizacji zadania. Zgromadzono większość wymaganych informacji i materiałów. Zgromadzono wszystkie wymagane informacje i materiały konieczne do zrealizowania zadania w pełni. Zgromadzono wszystkie informacje i materiały korzystając również ze źródeł trudno dostępnych i nie prezentowanych przez autorów WebQuestu.
Zawartość merytoryczna zadania (dobór informacji i materiałów, poprawność merytoryczna sposób opracowania) Zadany temat opracowany powierzchownie, nieumiejętnie dobrane informacje, liczne błędy merytoryczne, brak własnych opracowań. Temat opracowany poprawnie, lecz bez szczegółowych informacji, nie wykorzystano wszystkich zebranych danych, nieliczne opracowania własne. Dobrze opracowane zagadnienie, zawiera szczegółowe informacje, wykorzystujące większość zebranych informacji oraz własne opracowania. Wyczerpujące omówienie tematu, logiczne wykorzystanie zebranych informacji, spójne opracowanie własne podsumowujące pracę.
Umiejętność współpracy w zespole i współdziałanie podczas pracy nad zadaniem Zauważalny brak współpracy w obrębie grupy lub współpracy pomiędzy grupami. Nie wszyscy uczniowie uczestniczą w pracy grupy. Zadania nie są wykonywane terminowo. Występują konflikty w grupie lub brak komunikacji. Uczniowie starają się współpracować ze sobą, ale nie wszyscy uczestniczą w realizacji ważnych aspektów zadania. Kolejne etapy są wykonywane częściowo, nie zawsze terminowo. Zaburzona komunikacja. Uczniowie dobrze współpracują  ze sobą, większość uczniów uczestniczy w realizacji wszystkich aspektów zadania. Kolejne etapy są wykonywane dokładnie, ale nie zawsze terminowo. Komunikacja prawidłowa – nieliczne niedomówienia Bardzo dobra współpraca całej grupy, wszyscy uczestniczą w realizacji każdego aspektu zadania. Kolejne kroki wykonywane są dokładnie terminowo. Pełna, prawidłowa komunikacja
Poprawność i atrakcyjność treści przygotowanych do zaprezentowania Materiał przygotowany do zaprezentowania zawiera błędy stylistyczne, ortograficzne i merytoryczne, w treści brak ciągłości i logiki , mało estetyczny układ graficzny, niska atrakcyjność, niewykorzystanie proponowanych środków multimedialnych, widoczny brak zaangażowania. Materiał prezentowany  przygotowany poprawnie, ale dość stereotypowo, nie wzbudzający zainteresowania, estetyczny aspekt graficzny, pojedyncze błędy w spójności i rzeczowości przedstawionych treści, widoczna próba korzystania z proponowanych programów i multimediów. Materiał przygotowany do zaprezentowania dobrze, spójny i logiczny, forma atrakcyjna, estetyczna, wzbudzająca zainteresowanie, wykorzystanie proponowanych programów i multimediów prawidłowe, ale typowe,  brak istotnych błędów, widoczne zaangażowanie i staranność . Materiał przygotowany do zaprezentowania dobrze, oryginalny i ciekawy, spójny, rzeczowy i logiczny, forma atrakcyjna, nowatorska, widoczne pełne zaangażowanie i staranność, ciekawe i zaskakujące efekty pracy na programach i multimediach również innych niż proponowane, brak błędów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz